INTERIM MANAGEMENT
Jako Interim Manager czyli człowiek od „zadań specjalnych” jestem angażowany do ciekawych, ambitnych projektów w zakresie łańcucha dostaw, które ze względu na specyfikę, poziom skomplikowania czy też doraźny charakter należy powierzyć zewnętrznemu ekspertowi. Posiadam udokumentowane, wieloletnie doświadczenie w pracy na najwyższych szczeblach w ramach zarządzania łańcuchem dostaw w międzynarodowych organizacjach. W oparciu o swoją wiedzę i doświadczenie proponuję kierunki zmian w organizacji, przygotowuję rozwiązania do wdrożenia i sprawuje nadzór nad ich implementacją. Moim celem jest zawsze obniżenie kosztów lub podniesienie wartości firmy.
Wspieram organizacje pracując również jako Shadow Manager („niewidoczny” lider projektu/zmiany) np. nadzorując wdrożenie zatrudnionego lub świeżo awansowanego Dyrektora Logistyki. Zdecydowałem się również na taką nowatorską formę współpracy z moimi Klientami ze względu na ogromne możliwości dzielenia się wiedzą oraz niezwykłe możliwości rozwoju zarówno całych zespołów jak i poszczególnych ich członków.
Korzyści dla Klientów ze współpracy w tym modelu „Interim” lub „Shadow” są następujące:
- Wzmocnienie lub uzupełnienie zarządzania w dziale logistyki/łańcucha dostaw
- Usprawnienie poszczególnych procesów logistycznych
- Skuteczny sposób na rozwiązanie konkretnego problemu logistycznego w firmie
- Możliwość współpracy z doświadczonym praktykiem i czerpanie z szerokiej wiedzy i doświadczenia (możliwość skorzystania z rozwiązań z innych branż, możliwość benchmarku stawek itp.)
- Oszczędność czasu i pieniędzy na zatrudnienie i przeszkolenie nowego pracownika
- Brak kosztów stałych związanych z zatrudnieniem pracownika na etat
- Możliwość powiązania wynagrodzenia ze skuteczną realizacją powierzonego projektu